hye.. hary nie zyra nk share st0ry cket.. sbnr nye.. zyra nk tlissmlm.. tpy,mlas plak! ha3 semalam kan 1st day peksa.. pastu,sbl0m start tu an.. danial ngan hazim glew ta0? lgy2,danial.. die pnggl sume dax llaki.. kal0 dax tu pndg jew.. yg danial g sny0m,yg hazim lambai2 cam 0wg x bt0l.. ha3 nkpecah per0t zyra n ama ng0k ragam d'0wg! that's all!! tata~
hoho ! DANIAL ????!!!! hahahah =D
ReplyDeleteYUP.
ReplyDeleteDANIAL!
Dier senyum & lambai kat awk ke bdak lain?
ReplyDeletehaha
ReplyDeletet0ll 2 zirah
leyh gyler tgok rgm danial n hazim