benci!!!!!!!

hye..
zira b0wink la
x tau nk wat pew??
nk wat pew arh?
hah!
zira tau nk wat pew..
share st0ry la!
 pew ag?
 tpy,nk citew psl ape erk?
 hummm...
 nk tawu x?
 zira SEDIH cnad..
 c0z..
adew la dax-dax kls zira nie..
x hargai pemberian zira..
zira sedih!
 zira BENCI mereka!
 0kay la..
smpy di cini sajew!

No comments:

Post a Comment